Gyakran Ismételt Kérdések:

© 2012 OneCom Kft.

- Miért érdemes a OneCom-ot választani?

- Mert az általunk vállalt sebesség értékek nemcsak az óriásplakáton, hanem az ügyfeleink végpontjain is megjelennek.
- Mert helyi szolgáltatóként törekszünk szolgáltatásunkat a lehető legjobb minőségben eljuttatni ügyfeleinkhez
- Mert ha gondja van, nem kell órákig zenét hallgatnia, üzenetrögzítővel bajlódnia, minket bármikor hívhat
- Mert az Ön által befizetett előfizetési díjat nem luxusautókra, hanem hálózatunk karbantartására és folyamatos fejlesztésére költjük
- Mert nem erőszakolunk Önre olyan kapcsolt szolgáltatásokat, amikre semmi szüksége
- Mert ha anyagi gondjai vannak, közösen tudunk megoldást keresni az előfizetésének megtartására
- Mert előfizetésével helyi munkahelyeket, 100%-ban magyar tulajdonban lévő vállalkozást támogat és nem a luxemburgi, svájci állampolgárok jólétét segíti elő


- Mely Településeken érhető el szolgáltatásunk

- Tiszapalkonya

- Hajdúböszörmény

- Polgár

- Újfehértó

- Görbeháza



- Milyen fizetési módok közül választhatok?

- Banki átutalás, készpénz, ill. postai csekk.



- Mi történik ha véletlenül kések a befizetésemmel?

- Amennyiben előre tudja, hogy valamilyen okból kifolyólag nem fogja tudni időben kiegyenlíteni a számláját, hívja fel ügyfélszolgálatunkat, és átütemezzük a befizetést.



- Hogyan és hol mérjek sebességet?

- Sebességet mérni a speedtest.net, vagy a speedtest.datanet.hu oldalon lehet

- Fontos, hogy sebességméréskor ne menjen a háttérben semmilyen letöltés, különben a mérés nem valós eredményt fog mutatni.


Ha az itt feltüntett kérdések között nem talája amire kíváncsi - írjon nekünk!

Címünk: info@onecom.hu vagy 3580 Tiszaújváros Pf.: 9.